Solen har nog äntligen hittat fram...

Blev så glad när jag vaknade idag och när jag tittade ut genom fönstret var det första jag såg SOLEN! Finns nog ingen bättre start som med Solstrålar som lyser om en. Blev ännu bättre när jag fick söta kommentarer av Joanna och Kurre (så snälla och gulliga)... Tänk vad några ord kan göra mycket ;)...  Hoppas Joanna nu kommer till Kurre på lördag så att vi kan ses för det var typ 3 långa år sedan vi hade våra berömda kurre - fester i Haga. Det var tider det haha ;D






För alla som inte jobbar i Vingåker (som jag) Kan jag medela att det brinner här i ett stort hus. Typiskt Vingåker som gör det till en attraktion att titta på. Alla som är i Vingåker följer detta me spänning, det slår nästa Bonde söker Fru och då är det inte lite... Personligen har jag inte sett det brinnande huset men hoppas bara att inga människor och djur är skadade, Vore väldigt sorgligt i så fall! Håller tummarna för att det ska gå bra

Kommentarer
Postat av: kurre

hehe...så de händer saker ute på landet iaf =P

2007-07-28 @ 09:13:29
URL: http://babykitty.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0