Så var helgen över....



 En rolig kväll hos Kurre var det vill jag lova... Jag hade gjort mitt bästa för att göra det till en oförglömlig kväll! Med min bästa klänning på, humöret på topp och en flaska vin som bagage gav jag mig iväg till Kurres place ( förlåt Niklas men du var inte hemma).  
Kvällen bjöd på allt från falsk sjungande sång till Rosa Pantern drinkar i tre olika varianter ;)  
 Roligt hade vi i alla fall även fast frimis inte var någon höjdare.  Men vad gör det när man fick tillbringa kvällen med söta Sandra och Kurre! Inte illa...

Somnade i kurre sköna soffa då jag glömt nyckel till lägenheten men Niklas var ju inte hemma så det var lugnt (hade nog i och för sig kanske fått sova där även om niklas varit hemma om jag bett Jätte snällt och titta på han med sorgsna hundögon haha.

jag o sandra

Underbara Sandra och Kurre vackra som alltid!

Kommentarer
Postat av: joanna

Tur att ni hade skoj^^
jag tänker ringa nästa gång jag ska festa i varberga ^_^
Btw, jag tänkte ha fest i augusti i slutet...wanna come?

2007-07-30 @ 12:05:21
URL: http://www.meeoow.blogg.se
Postat av: kurre

du är så himla underbar Moa! bästa kompis
kram din Karin!

2007-07-30 @ 15:39:39
URL: http://babykitty.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0