Nu har jag gjort dagens välgärning...

Idag har jag varit fliitig. Har anmält mig till donationsregistret, har velat göra det jätte länge då jag tycker detta är viktigt som verkligen alla som kan borde göra! Men det har bara runnit ut i sanden... Men nu är det fixat ;D
 Bjudit min mamma på lunch en god bullgursallad från fikarummet blev det, riktigt smarrigt. Har velat gjort det ett tag för det brukar alltid vara hon som bjuder mig men idag blev det av... Äntligen börjar jag beté mig som en snäll dotter ;)
Har beställt tid för klippning samt permanent, brukar alltid ringa helt hysterisk en dag då jag kommer på att jag verkligen måste klippa mig och måste göra det nu. Så därför beställde jag tid långt i förväg för att slippa min hysteriska klippstress.

Usch stackars flicka med sådanna I-landsproblem, lite pinsamt att erkänna när det finns annat vi borde oro oss för istället för klipptider. Helt rätt borde jag lägga kraft på något annat men lever inte alltid som man lär tyvärr, men det ska det bli ändring på (får vi hoppas i alla fall)


Kommentarer
Postat av: kurre

söt som alltid!

2007-07-30 @ 15:40:44
URL: http://babykitty.blogg
Postat av: jooääänna

va roligt det vore om du dök upp!
Självklart är min lägenhet inte alls likastor som den var i västhaga men vi kan nog ha skoj ändå va?

2007-07-30 @ 15:48:33
URL: http://www.meeoow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0