Idag är dagen med stort D!

Undrar om det är någon som vill äta mat med mig kan ni ju höra av er, vill inte äta mat ensam mer ... gör det frukost,lunch och middag. Kan det få ett slut, vill ha någon att bara äta mat med. Finns det någon hungrig person som vill ofra sig att vara sällskap till mig när jag äter??? Självklart lagar jag maten haha ;)

Det var inte det som jag tänkte berätta. Idag är nämligen dagen då det stora livsavgörande beskedet kommer, Ska jag Moa bli sjuksköterska eller ska jag fortsätta en lång vandringen uppför utan att veta vart vägen leder. Idag kommer domen som avgör om jag får läsa i höst eller inte. Snälla Studera.nu skynda er att ladda upp resultatet.
Vill ju veta om jag måste ta till reservplan B ( om jag nu skulle haft någon)haha

Det löser sig alltid... får man hoppas i alla fall´. Något kommer garanterat hända med mitt liv. Den stora frågan är bara vad?

Nä nu struntar vi att lägga ner enegi på detta, så snälla själsfrände kom och äta mat med underbara mig iställe ;-D





Kanske kan vi grilla ute istället????  *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0