Hemma efter 1,5 vecka semester

Efter många turer har jag kommit hem igen. problemet var bara hur? Min vän lovade mig en plats i bilen men under veckan han det hända mycket vill jag lova. Han blev jätteosams med sin pojkvän (kan läsas ex nu) för det tog slut under veckan i Falsterbo så nu kom han inte heller hem. Mina vänner som jag tillbringade semestern skulle åka hem imorgon (måndag). Tågen var fullbokade så tillslut fick jag tag i en billig flygbiljett hem. Lyckligt slut på en lycklig resa för mig i alla fall.

Veckan var kanon kul som innehöll mycket bad sol och häst tittande samt fester blev det också av. Måste rekomendera alla att åka till skanör på sommaren, helt underbart!!


Bilder och rapporten om den gångna veckan  kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0