En dag är en Fuldag med stort F

Är väldigt trött idag kan man säga. Har dessutom en fuldag då det inte går att göra något bra med sitt utseende man ser bara FUL ut, så känns inte direkt inspireande att gå ut idag... Dessutom regnar det... Det är verkligen en hemsk dag som borde glömmas. Min arbetskamrater tittar så konstigt på mig idag, undrar sååå varför? Kanske för att jag går runt som en zombie eller något sånt.. haha inte lätt en sådan hemsk dag.... ;D När jag kommer hem ska jag nog sova lite så att min fuldag försvinner. Detta symptom brukar gå över på ett dygn så hoppas på bättre tider imorgon ;)





Den här bilden stämmer precis över hur jag känner mig denna ful-dag då allt är hemskt.... Måste nog muntra upp mig lite haha!!!

Kommentarer
Postat av: kurre

hihi...jag tyckte nästan att den va lite söt! s¨då måste du vara jättesöt idag =)
puss

2007-07-23 @ 20:46:04
URL: http://babykitty.blogg
Postat av: Joanna

det är ju litle skoj att läsa om hur du har det med tanke på att det är eeeevigheter sen vi sågs ^^
dessutom var strutsen söt :P

2007-07-24 @ 14:30:19
URL: http://meeoow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0