Till Jul kommer min bror äntligen hem ;)

Det ska bli så himla roligt att träffa han igen... Det var typ i sommrad när vi var en vecka i falsterbo som jag såg han sisst... Så nu vet jag vem jag ska pula så fort snön kommer... så Jonas spring och göm dig för du vet att jag är starkare än du ;) hihi eller??? så jag hoppas verkligen på en vit jul i år med mycket snökrig haha...för jag är på g att slåss för min ära!Hoppas man blir

Idag har jag åkt hem till mor då jag är sjuk och ynklig och behöver någon som tar hand om mig, christoffer är ju inte hemma så då fick jag åka hem till mamma och få känna mig liten igen hihi *ler*
Idag fick jag även klart att jag ska gå inskolning på det nya extra/sommarjobb måndag , tisdag.. är riktigt taggad då det ska bli såååå roligt.. Inom vården är det och det passar mig utmärkt då det är det som jag vill jobba med i framtiden samt ska börja utbilda mig inom... Är sååå himla glad!!!!!!!!!

Imorgon bär det av in till stan igen då christoffer äntligen kommer igen.. som jag har längtat :) Får se om jag får klipptid också eller om jag måste vänta tills nästa vecka, jag behöver verkligen göra något med mitt hår då det ser för hemskt ut ( tycker jag i alla fall) Vill ju känna sig fin till Jul och nyår i alla fall även fast man är en student...

Hörde precis att läraren som blev knivskuren dog i morse... Så hemskt!!!! lider verkligen med hans nära och kära samt hans arbetskamrater!!! Detta skall inte behöva hända!!!!! Hoppas att de får tag i den skyldige för allas skull....

Nu ska jag krypa ner under filten i soffa, dricka en kopp te och ängna mig enbart åt tv ikväll.. Det behöver jag *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0