Så är söndagen snart slut... om de bara kunde sluta att spela musik när folk ska sova!!!!!!!!!!!!!!!

Ja jag vet att jag borde sova men vad ska man göra när grannen spelar högmusik så det ända man hör när man ligger ensam i sin säng och väntar på att john blund ska komma förbi är dunk, dunk, dunk och DUNK.... Snart går jag dit och visar min aggressition på riktigt.. Brukar kunna ha lite förståelse men en söndag kväll när man vill sova för att ha nya krafter in för en mycket ansträngande vecka... har jag det inte!!!!!!!!!  Är så sjukt trött, ( ja tyck synd om mig haha) Har försökt med allt för attt sova, löst korsord, läst fysik mm och inget får mig att somna för så fort jag blundar till hör jag dunk, dunk, dunk och DUNK..... ja snart får jag damp!!!

För att göra mig på lite bättre humör hamnade jag här hihi...  Helgen har varit bra, lite snuvig men mysig. Självklart var höjdpunkten när Christoffer äntligen kom hem i fredags, ja ni kan tycka han har ju varit borta 5 dagar men jag ska säga er att för mig känns det som en hel evighet med nerräkning mot fredag. Ja Vill ju aldrig vara utan min älskling:D Men förstår att andra vill ha han också så får ge efter på mitt begär då och då....haha

Idag har julpyntet kommit upp i vår lilla lya samt att jag och pappa åkte till IKEA (hoppade jämnfota hihi) för att handla lite smått och gott... Det blev
*ett sängöverkast (äntligen)
*en fin klocka ( inget elakt menat mot c:s klocka men passade inte in riktigt bara),
*plugg,
*tandborsthållare ( var bara ett måste)
*och så slutligen doftljus med vanligtdoft och glitter... nam nam

Så nu är det riktigt julmysigt och fint i lägenheten... tavlan kom upp också (att man sa vara så seg att fixa allt) hihi
Passande nog kom Christoffers mor och far förbi med JÄTTEGODA lussekatter... så nu är det bara att invänta julen... har faktiskt fixat de mesta av julklapparna...

Mina förväntningar över veckan som kommer är att jag ska få gå till frisören (längtar så för vill bli fin i håret igen, man vill ju inte gro igen bara för att man pluggar och nu var det länge sedan mitt hår blev klippt och färgat)...
Ska lägga ner Jätte mycket tid på studierna så jag slipper plugga över julen!!! Så social kommer jag nog alltså inte vara denna vecka mot er vänner där ute för vill ju ha en lugn och skön jul också...
PÅ fredag komme ju christoffer hem så då har jag tänkt att ha pluggat klart allt, får se hur det går men n'är bettan och jag har satt upp ett mål då brukar det hända grejer... ;)
På lördag bär det av till mamsen (älskar min mamma så och lika mycket hennes goda mat... ) för middag och kanske bad i tunnan för mig och Christoffer ( åhhh I like it soooo) eller very nice som Borat skulle uttryckt sig hihi.... Badtunnan och Poolen skulle jag aldrig villja leva utan och förståss inte mina nära och kära samt Dolly och Maxen... Ja det blir nog också en efterlängtad ridtur också... visste att jag skulle sakna det men inte så här mycket!!!! Så måste ta tag i REHAB nu så jag kan börja rida i somma igen....

Det var väll allt för mig så här tidigt på måndagen den 10 December ( ja det har hunnit blivit måndag medans jag skrivit av mig all min ilska på dunkandet) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0