Moa the Nurse :)

Japp fick beskedet igår om att jag kommit in på sjuksköterskaprogrammet till våren i Örebo Jippie.... Är riktigt glad även fast jag inte visade det igår då jag var riktigt sjuk.... Kommer sakna mina vänner men ni finns ju kvar för mig blir ni inte utan mohahahahhah :D

Fick hem sjuklingen till max igår, det är precis som att ha ett lite barn hemma. ja då får man öva tills det är dags för barn sjäjv hihi men det dröjer!!!!
Just nu sitter jag och tittar in repris från nobelfesten som var igår, ja då har man tråkigt men har ingen lust att plugga då jag tappade lite eller snarare mycket av motivation då jag kom in för att läsa till sjuksköterska...
Varför är det just så viktigt att veta vad kungafamiljen bär för kläder och av vem.. det är inte så att man tänker åhh vilken klännning sån ska jag ha av olika anledningar: Första är att det enbart är gjord för dem, det andra är att den kostar mer än en vanlig årslön....


Kommentarer
Postat av: yasmine

stoooooort grattis:D vad stolt jag är

2007-12-11 @ 11:36:54
URL: http://www.sveaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0