Förändringar in för jul... ja alltid händer det något...

Denna helg har gått lite i förändringarnas tecken. I fredags förlängde jag mitt hår för första gång (åhhh är verkligen nöjd över resultatet, så länge sen jag verkligen hade sååå långt hår) :D I lördags ver det hemma till mamma för att få upp Joel och Christoffer på hästryggen men tyvärr blev det inställt då deras bil inte ville starta så men en anna dag så det blir det av... så vi ängnade dagen med att jag fick testa köra fyrhjulingen( riktigt kul, ja jag är en riktig lantis som förtillfället hamnat i stan men jag gillar lant livet. ni som stört er bryr jag mig inte om)  stoffe var riktigt tveksam i början men efter lite övertalan åkta älsklingen med miog hihi och jag körde bra så han behövde inte vara orolig.. jag kör alltid lugnt och bra förresten mohahhaa....

På kvällen gjorde jag debut som jultomte... så bra jag var!!!!!!!! någon som vill hyra mig över jul ??? hihi nej micke inte till sådant som du vill haha......

 I dag ar det städ, tvätt och barnvakts dag innan det var dags för min älskade attt återvända till huvudstaden...

Imorgon är det jobb för hela slanten ska bli jätte kul men fortsättning följer ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

Hahaha. Lugnt och bra, jodå. Det beror på vem man frågar :P

2007-12-26 @ 15:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0