Får se hur det blir med allt....

Ska till CSN och prata imorgon för att se om jag ska hoppa av skolan innan jul för att slippa mest problem.... så i morgon får vi se vad som händer om man ska leva på knäckebröd och vatten en månad hihi nej som tur är har jag en mamma och Leif som hjälper mig med så mycket så det löser sig nog. Älskar dig mamsen!!!! Ja dig med Leif!!!!

Maxen verkar må lite bättre nu men glad är han nog inte ;( kommer nog dröja om han någon gång kommer att förstå att bli kastrerad var för hans bästa... har svårt att tro det :)
Jag känner mig i alla fall lite friskare men var inte i skolan för vågade inte lämna max ensam första dagen... blir nog bättre redan imorgon!!! Ikväll blir en lugn kväll så jag och mx kan bli kuranta i hop... imorgon gick det rykte om filmkväll hemma hos mig, det roliga är att jag visste inget... typiskt micke och dumle haha roliga ni... har inte bestämt om jag ska lås dörren än eller om jag ska åka hem tll mamma ;) Haha skojja om ni tar med Ice Age 2 så släååer jag väll in er....Undrar hur jag ska klara mig utan att reta dumle, mobba Micke... känns hårt men allt går ju att klara sig utan bara viljan finns... sen har jag ju deras nummer så ringer det någon på natten och ylar ; Japp då är det jag mohhaaaaahaha.... så
gott i natt grabbar hihi

PÅ lördag ska jag stå mitt i mörka skogen och servera glögg till fulla matgäster i n tomteluva dessutom.... jaja det kan ju bli roligt.. är ju bara knappt en timme så det överlever man... får fråga Christoffer om han vill följa med och skydda mig en stund för ma känns ju inte så tryggt att ha med sig d han blir räddare än jag för saker haha



Snart bir det dax för det daglia måstet : prata med min älskling som snart slutar jobbet ;) Förrestern Syrran lycka till på tentan, det här klarar du!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0