Bästa nyheten på länge....

Japp så är det klart att jag ska flytta in hos Christoffer ( vad det nu gör för skillnad , mera än att jag äntligen kan betala för mig hihi) Från och med snart ( vet ej riktigt datumet än) kommer mitt nya hem vara slottsgatan och inte tegnersgatan 28 som tidigare.... Äntligen har vi ett hem ihop :D men som sagt har bott här senaste månaden, för klarar mig inte att hålla mig här ifrån...  haha

Måste bara berätta om vad min älskling gjort: I söndags bakade han pepparkakor med glasyr på... oh det var inte allt för på ett av hjärtarna stod det Moa. Det var blandet finaste jag har fått. Blev nästa tårögd men visade det inte riktigt... Så bara jag fixat snören så kommer pepparkakorna upp i fönstren, så går ni förbi oss titta noga så kanske ni ser dem...... Moa <3 Stoffe står det i vårat fönster.... så vi kommer lätt ha finaste fönstert på slottsgatan, ja i hela stan tror jag faktiskt!!! ( Om inte min kamera krånglat hade bild kommit här.... men det får bli senare)

Måste ta tag i julpyntet också..  Vi har bestämt att det inte ska vara för mycket men lite glitter i trädet ( som nu blr ett julträd, för vi skippar granen), adventsljusstake och så våra pepparkakor får räcka  :D

En annan nyhet är att Maxen ska kastreras på måndag så jag kanske kan ha han tillbaka hos mig snart, blev lite arg ( eller mycker arg och besviken på han i lördags så han fick åka hem till mamma) men efter det här kanske han slutar vara så kakig för saknar faktiskt min söta vovve ( som nu är Almas hörde jag något om hihi) han grymtanden när man kliar honom och hans väckningar morgonen känns hemskt att vara utan men förhoppningsvis kommer han snart tillbaka...utan så mycket testosteron ( tror det heter så ;))
Han är ju ändå en i familjen hos oss ;D

Nej nu ska jag sova så jag kan plugga ordentligt imorgon, min syster kommer förhoppningsvis förbi också ska bli kul att träffa henne igen, det var ett tag sen nu faktiskt!!!! Om jag orkar ska jag vakna vid 6 och gå ut och gå men det är bara om jag orkar hihi




Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Hoppas du har något gott hemma ;)

2007-12-04 @ 15:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0