Vad är en bal på slottet???

Hon hade rätt min gulliga syster som bokade en resa till utlandet i sommar. Jag tyckte hon var konstig som ville åka utomlands när sommaren här i Sverige är som bäst! Jag hade fel måste jag motvilligt erkänna! Det var hon som var smart och såg igenom sommarvädret.... var inte så naiv som jag och trodde på en varm skön Svensk sommar!!! Smart av systra mi som ska tillbringa veckan  i Tunisen med sin bästa vän. De kommer att få det så roligt och så varmt och skönt och fint solbruna och fina när de kommer hem till Sverige. åhhh vill också....Själv passar man sig för att gå för nära vita väggar då det knappt syns någon skilldnad på min hudfärg och väggens, då är det illa haha....

Tycker inte om att vara avundsjuk men svårt att stå emot efter denna hemska och trista sommar( ska inte klaga för mycket då solen har tittat fram två dagar i rad) tyvärr kommer solen att gömma sig igen har jag hört. Vad är fröken sol rädd för??? Vi behöver dig nu för att överleva en LÅÅÅÅÅÅNG höst!!!!!!!!!!

Men vad är egentligen en bal på slottet? tråkig, dötrist, hemsk och alldeles alldeles UNDERBAR!!!! Vill följa med till Tunisien men får äran att följa med till flygplatsen när de ska åka imorgon, i alla fall någonting... Har bestämt mig för nästa sommar blir det en resan för orkar inte tro på hoppet om en ny fin svenska sommar, kära ni det är bara att inse att en svensk sommar regnar det och är kallt! Tyvärr...  Vem vill åka med mig ??? Alla som vill är välkomna!!!  Ska bli mer possitiv känner jag men svårt när man är grön av avundsjuka hahah ;-D

Vad är egentligen en vecka i Tunisen....  ;)




Det ser ju inte alls lockande ut eller hur ? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0