Syster är en falubo nu....

Dagens kommentar av min blivande dalmas till syster; Jag sitter på bussen på väg till skolan och hör och häpna jag sitter på rätt buss! Till historien hör att det var inte rätt bus utan hon hamnade i Borlänge....Detta är min söta syster Linn... Vet inte hur hon lyckas göra allt, men på ett underligt sätt lyckas hon med det ena upptåget efter den andra och alltid slutar det lyckligt ! Otroligt skulle behöva ha lite egenskaper från henne ibland ;-) men inte hennes lokalsinne ! ;-)


För alla uppdaterade människor så villl jag berätta att min blivande sambo flyttar in på Fredag i min lilla lya i Örebro! Så trevligt och hoppas han kommer trivas i Örebro....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0