Sommaren är äntligen här!!!

I dag kom fröken sol fram och lyste. Vilken lycka!!! Jag passade på direkt att slänga av mig min varma kläder som man blivit tvungen att bära denna sommar. Men långt under fanns mina vita små ben som var överlycklig att se solen igen. Bokade mig framför Poolen då jag är husvakt åt mina föräldrar så var det lätt att få bra plats haha...

En skön helg på landet slår det mesta även fast jag missade kurres partaj men men hoppas de har roligt utan mig ;-) eller inte haha (nu var jag ego fyfy)

I morgon bär det av till min bästa vän ( som snart blir mama) Är så otroligt roligt och jag ska bli fadder... Japp just jag har fått den vackra ära: Är så STOLT!!!!!!! Kommer vilja köpa massor med kläder till den lilla som kommer men måste nog lägga band på mig då ekonomin inte tillåter det helt ;-) Ska i alla fall färga håret på Jennica så att hon inte för faller helt, bara för hon är gravid. Hon är super snygg!!!! ( bara att hon inte tror det men jag vet ) olala

Imorgon hoppas jag på mer värme och sol så att jag kan bättra på min färg lite mer, har hört att han är brun efter resan så vill inte vara sämre.... ;-D

Kommentarer
Postat av: yasmine

gullunge:D
hoppas allt e bra me dej å du njuter av sommarn:D kram

2007-08-06 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0