Säger bara "Årets fest" och en skön helg!

Kändes som bästa helgen på länge! På fredag var det träning med Dolly i Nyköping som gällde, gick väldigt bra och framför allt roligt....
244393-24
                                 Min vackra Dolly in action

På Lördagen sov jag och Max lite länge, varken han eller jag rörde oss ur sängen förrän efter 11,30. Trodde han skulle bli kissnödig och villa ut men icke han snusade och sov tätt intil mig, Så söt hund men en stor personlighet :-D kommer sakna det lilla djuret när jag flyttar!!!
Jag, Alida och Alma samt Evve tog en sväng till Segersjö men blev ganska besviken över arrangemanget (väldigt dålig i år) så efter några timmar begav vi oss hem igen.  På kvällen väntade årets sista sommar fest hos kurre och niklas och vilken fest det blev! Hur rolig som helst men med rätt sällskap så blir det mesta kul!
På söndagen begav jag och en vän till Vinön för att sola en sista gång innan hösten. Det var skönt men efter 1,5 h gick solen i moln och vi åkte hem. Passsade på att ta en sväng på Dolly som var pigg och glad.. Så vad säger man; En Super bra och rolig helg. Tack Kurre för att du är min bästa vän. Så snäl och söt och när jag flyttar till stan då kan vi umgås mycket igen du och jag!

Lite bilder från pixbox ( tog dem från kurre då jag glömde kamera) Tack Kurre :D

 jaaaag the posers...       min bäbis joanna <3  
Underbar och söta      Jag och Besart gillar kort                 Joanna                                                        Kurre                                                                                (På lördag är det liseberg ) ;D

hela gänget puss  niclas, erik, kristoffer o råbban 
Hela party gänget            Jag fular mig... ;D           Så söta, så roliga                  The boys


den är giftig o den smittar ner dig...
Detta drack jag och Kurre för mycket av... haha inte lätt ibland! Men gott ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0