Så var första dagen i skolan över....

Det gick bra men gud vad jag kände mig ensam när jag klev in genom de stora dörrarna (kändes stora i alla fall var nog normala *ler*) Där satt bara typ svartrockare och esteter samt några äldre människor på typ 40 år och så jag från landet :D Fick syn på en tjej som såg lika förskräckt ut som jag så satte mig brevid henne. Tur var det för hon var jätte trevligså med en lättnad fortsatte jag dagen på universitetet. Ska inte dömma i förhand de andra är säkert både trevliga och snälla så...

Nu ska jag inte skriva mer för Alida och jag ska mumsa i oss glass och wienerbröd... Inte illa ( måste ju snåläta nu när man blivit student) haha får väll bjuda igen när jag blivit rik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0