Så var det dags att bestämma sig då...

Varför drabbas man alltid av beslutsångest? Händer alltid mig vad än jag ska bestämma. Värst är nog när man ska packa väskan, eller? Kan inte vara ensam om mitt problem... ok jag är tjej men vet människor av det motsatta könet med samma problem!  Så är nog garanterat inte ensam....

Så nu var det då dags igen att ta ett nytt ångestfullt beslut... Vad ska jag tatuera???? Tro det eller ej men jag har faktiskt bestämt plats men inte motiv... jobbigt. kan inte beställa tid förrän jag vet vad dessutom har Alida och kurre lovat att vara med så måste "taima" in det med dem också.. Är det någon som har ett förslag vill ha något personligt som inte som många har... vill inte ha något som halva sverige har... Snälla människor där ute hjälp en tjej ensam och fast  beslutångestens famn... :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0