Mitt nya liv börjar med en flyttkartong :-D

Veckan har börjat i rasande fart... Igår efter träningen tillbringade jag hos Jocke och Åsa. Han hade bjudit över mig på en kopp kaffe men inte fick jag det när jag kom, fick nöja mig med ett glas vatten. Jaja klagar inte för det var för sällskapet jag var där för inte fikat eller?? haha... skojja bara, alltid lika sjuka disskusioner men roligt var det :-D... Missade tårtkalas hemma som jag inte blivit informerad om... så är det när man tror gräset är grönare på andra sidan... Ja ja fick ju umgås med mina vänner så ska inte klaga!!!!


Ska börja packa kartonger idag så att flytten går lite snabbare, ska bli riktigt kul att flytta och skönt! Det tycker mamma också... vi behöver nog flytta ifrån varandra vill jag lova även fast mina mamma är helt underbar och bäst ( har önskat många gånger att jag vore lika duktig som hon) tröttnar vi på varandra ibland men det hör till... ;-)
Ska nog ta ett ryck med bordet så det får lite färg också.. måste matcha de andra möblerna som ska till lägenheten...svart och fint ska det bli! Kommer nog bli jätte fint tror jag :-D  Nu väntar jag bara på att en viss person ska höra av sig säga att han vill att vi ska vara mer än vänner... men jag lär nog få vänta, kanske hela livet känns det som... för tänker inte vara nummer två, då kan det vara!!





Ska äntligen flytta...

Kommentarer
Postat av: kurre

jaa va kul att du äntligen ska flytta!
ska bli så kul. vill du ha hjälp me flytten så säg till =) kram

2007-08-21 @ 13:43:22
URL: http://babykitty.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0