Man tror att man hittat en groda...

Som kan förvandlats till en prins när man kysser den ( Har läst det i sagor i alla fall) men i själva verket har man sett fel. Det var bara en Padda som aldrig kommer bli en prins hur mycket man än kysser den. Har inte samma förutsättningar som en groda även om han nu skulle vilja det.... Har alltid trott att en groda såg ut om en padda och tvärtom där av mitt stora misstag men lovar det ska aldrig hända igen. En klok Kvinna sa till mig igår; Moa man ska kyssa många grodor innan man hittar prinsen men jag har bara hittat paddor och då är det inte lätt att få prinsen haha :-D

            Padda                                                        Groda


               


Paddan är mycket större än grodan. Kom ihåg tjejer om ni letar efter en groda se noga så det inte blir en padda ni tar hem. Det misstaget har jag gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0