Jag ska bli sambo...

Ja ni läste rätt! Fast inte med mannen i mitt liv ( om jag nu skulle haft en, men hittar nog en någon gång ;) haha. Nej jag och en hund, en lite chihuahua ska flytta med mig till Örebro som det ser ut nu... Lagom hund som inte tar så mycket plats men med fullt av liv i, för det säger jag vägrar att bära runt den i en handväska ;D men den har aldrig varit väskhund innan så behöcver inte bli det nu heller.  Skönt att ha ett eget hem men ändå med sällskap. Ska titta på den om några dagar så vi får se vad jag bestämmer mig för.. Det skall dock tillläggas att mammas blick sa att jag inte skulle ha den. En blick kan säga mer än tusen ord och det gäller verkligen min söta mamma... men som en tant sa till mig här om dagen ; Du är vuxen nu Moa ( borde vara det i alla fall ;) haha) så får bestämma och göra min egna misstag , vilket inte alltid är så skönt. Det finns både för och nackdelar med att bli vuxen som jag nu tydligen är haha...




Så här ser min "kanske" blivande sambo ungefär ut... Söt eller hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0