Jag har blivit IKEA kär igen...

Trodde att jag hade kommit över det, men icke var där en sväng med min far som sällskap... riktigt trevligt och vad mycket fina saker det fanns där nu. Ville ha det mesta men har nu bara en 1:a att hitta saker till. Ville inte gå ut därifrån utan gå varv efter varv, alltid fanns det något nytta att titta på ;D När jag någon gång köper hus ska jag bo där en hel helg och handla och handla allt från små bra-ha saker till stora måste-ha saker !!!

Har i alla fall bestämmt mig att jag ska "testa på" att vara lite händig i helgen och vaxa min bil (kanske i alla fall) och göra i ordning mitt matbord så det blir fint och snyggt igen. Lite färg kan göra gammalt till nytt ;) tyvärr måste jag göra iordning stolarna med och  det kommer att ta tid.... men i helgen är jag "gårdsvakt" ensam så jag har ju all tid i värden! Nu när de flesta verkar åka bort kan jag alltid roa mig ensam haha....  men en fågel viskade i mitt öra att kanske söta Kurre skulle vara kvar i Örebro, toppen för mig i så fall... annars kanske jag tar en sväng till Ikea, det var ju ett par dagar sedan jag var där då haha....



Kommentarer
Postat av: johanna

nämen hej tjejen! det var inte igår! hur är det? :)

2007-08-01 @ 17:54:06
URL: http://johannanordqvist.blogg.se
Postat av: Alida

ja vaxa riktigt fint nu. du måste ju vårda din nya bil. du kan få låna en såndär polermaskin av mig. de e ganska skoj :P

2007-08-01 @ 22:33:32
URL: http://peplis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0