Ibland går allt åt fel håll även fast man styr åt rätt.....

Livet kan vara så märkligt ibland. Idag är en sådan dag där allt jag gör går fel... Jobbig dag med andra ord. Hörde en låt idag som jag tyckte var lite festlig, passar precis in på obesvarad kärlek.... så tragisk men något som berör de flesta någon gång i livet tyvärr!!!!

Allt är fel, jag borde lägga mig ner och fylla mig med vin. jag ville skriva en glad sång till en glad melodi. Men inte fan blev den glad men melodin den blev fin.
Så den behåller jag, det gör ju ingen skilldnad i alla fall. För alla sånger jag sjunger är ändå till dig men inte fan har det hjälpt, du vill ju ändå inte ha mig.

Du allt jag önskar är att nästa gång du ser mig, snälla ljug och säg att jag är vacker, ljug och säg att jag är just den som du vill ha.

Jag vet jag verkar glad, men vet du jag gråter varje dag? Det kanske inte är sant, det är ingen som vet. det spelar ingen roll för det är min hemlighet.
 

...och du, allt jag önskar är att nästa gång du ser mig, snälla ljug och säg att jag är vacker, ljug och säg att det är jag som du vill ha


Och så fortsätter den så..... Hemskt men sann känsla (hur jag nu kom att tänka på det kan man undra)

Han som sjunger denna låt har också en bra lårt som heter hundrakiloskvinnan som handlar om hur fult det är samhällets smala idiotiska ideal. Alla borde lyssna på den låten!!!


När jag kommer hem ska jag bada i poolen hoppas Alma är hemma så jag slipper simma runt ensam för DU har ju inte hört av dig precis....


En bild från Alidas och min semester då det verkligen var KALLT i Vattnet... 8 tyckte jag i alla fall, konstigt nog inte alla barn som var där. Tror att barn har ett slagts inbyggd våtdräkt som växer bort med tiden) hmmmm

Jag leker groda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0