Grillfest med Hanna och Gustav

Nu är det grillfest som gäller för min del! Hanna och hennes Gustav kom för att hälsa på mig i skogen så vi passade på att leta framgrillen för att få lite sommarkänsla. Ett försök är det i alla fall värd. Är det någon som är sugen finns det lite kött över, så ta er i kragen och kom vet jag... haha

Var i Örebro och provade varaenda klänning i Örebro men ingen var "jag" men men får leta fram något hemma att ha på mig, har nog en idé´ om vad jag kanske kan ha men det får jag drass med imorgon för nu ska vi ha det trevligt. Tveka inte oh ring ifall ni vill hälsa på och få lite landsluft :-D

Kommentarer
Postat av: yasmine

hade skitgärna velat träffA dej å funderade på att ringa men kände att ja inte hann:( saknar dej verklgen du e en bra väN.puss på dej

2007-08-17 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0