En som Sara borde alla ha...

Min underbara vän sara ringde igår och frågade om jag ville följa med och bli "modell" för en dag. Man blir sminkad och stylad och sen fotograferad... Ska bli så roligt. Vi ska börja dagen med att shoppa kläder sen stylad och på kvällen gå ut...En hel tjejdag i Stockholm så underbart! Och dessutom tillsammans med Sara kan inte bli bättre! Nu har man något att se fram emot när hösten börjar och mörkret faller på...

En vän som Sara borde alla ha... Utan Sara hade jag aldrig överlevt mitt år i Södertälje!!! Tack Sara för att jag får vara din vän. Du är helt underbar. Med Sara behöver man inte oroa sig för att ha tråkigt utan man skrattar hela tiden... Var bara tvungen att uppmärksamma denna otroliga tjej som alla borde träffa!!

image52

Sara och Mr Roberts (när vi var på hans show)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0