Arvika vilken succé och roligt hade vi ;-D

Hemma igen efter en fartfylld helg i värmländska Arvika.  Där Jag, Alida och kati tillbringade helgen för att sälja Corona på Arvika hamnfestival...Tyvärr regnade det men vi sålde mycket Corona i alla fall för vem kan motstå en iskall corona med lime????? ...och massa dricks fick vi. Snälla människor i Arvika. Underbart!

Vi blev bjuden av Marcus Fagervall eller " idol-marcus" som han även kallas på efterfest vilket han tjatade länge för att få med oss på men vi var inte så imponerade så åkte till Shell och köpte mat istället, paff han blev haha. Är farcinerad av hur "kandiskåta" människor kan vara... Vi kunde fått festat med Martin Stenmark och Björn Rosenström men sängen lockade mera... Tycker om efterfester men tillsammans med roliga människor inte människor som lever på att vara kända samt deras "groupis" ( vet inte hur det stavas...) Om inte jag minns fel lärde jag mig när jag var liten att alla har samma värde men det gäller tydligen inte artister... eller?  Tycker att "groupisarnas" ( vet fortfarande inte hur det stavas... ) liv verkar mer tragiskt och sorgligt än intressant!

I morgon börjar vardagen igen men snart är det helg ska ni se, denna vecka kommer att bli rolig har jag en stark känsla av... :-D






Kommentarer
Postat av: kurre

hej vännen! jag var i arvika i fredags, träffade alida. vi tänkte gå ner till hamnfesten men de regnade så mkt. men vi får ta o ses snart igen! puss o kram

2007-08-12 @ 19:13:50
URL: http://babykitty.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0