Äntligen som Gert Fylking säger...

Idag är det dags att bege sig till Nyköping för att träna, ska bli sååååå kul ( finns inte ord) Fast ska inte träna för min trogna tränare utan idag blir det en ny prick. Har hört att han ska vara bra men ändå lite nervöst... Hoppas han har lite nya tankar och idéer om vad jag ska förbättre för att bli "number one"... :-D Hoppas Dolly är pigg och kry som en nötkärna idag men hon var fin på träningspasset igår så... Åhhh vad jag längtar, när det gäller att träna är jag som ett litet barn blir på julafton, löjligt tycker endel men inte jag, tror att det är viktigt att man har något man brinner för som gör livert extra värt att leva!  Har en sådan tur att jag har den mamma som jag har, vad skulle jag gör om hon inte hade ställt upp i vått och torrt och kört mig över landet. Tack för att du finns Mamma!
 
Måste också passa på att tacka mamma och Leif för den perfekta inflyttnings presenten. En sjukvårdslåda med allt som behövs om man gjort illa sig samt ett presentkort på IKEA. Tack snälla ni jag blev jätte glad för detta.... Uppskattar verkligen vad de gör för mig (kan verka som om jag tjatar om det men det struntar jag i för det kan sägas hundra gånger till så det så) :-D


Var en sväng hos frisören idag, välbehövligt kan jag lova. Så nu är jag klippt och fin igen och färdig för kalas. Det blir fest imorgon hos Kurre, ska bli kul har hört att Martin och co kommer (var så långe sedan, har verkligen saknat hela festliga gänget ) :D Martin jag lovar att du inte ska behöva ta hand om mig denna gång men uppskattar fortfarande att du hjälpte mig den kvällen jag blev så dålig...Du var min hjälte denna kväll i vintras!

niclas, martin o besart

Lånade denna bild från kurre men den var så bra! Niklas till vänster, Besart till höger och Martin i mitten så klart... Detta är endel av grabbarna i vårt festliga gäng.... På lördag får vi ta gruppbild så alla komer med :-D eller hur kurre?



Detta välpassande par står för sommarens sista fest sen är det höstfester som gäller vilket inte heller är helt fel!!! :-D Säger bara på lördag händer det greijer då blir det tidernas fest, det kan jag garantera...

Kommentarer
Postat av: kurre

åh va du är gullig Moa! den bästa =)
tyvärr tror jag inte att martin kommer, besart sa att han bor i sthlm nu...men vi får nog kul ändå! som sagt man behöver bara en moa o en karin för kalas! ha de så kul i nyköping. kramis

2007-08-24 @ 17:08:13
URL: http://babykitty.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0